Guest Herminator Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Har en del slakk i styringen også glipper tannstangen innimellom. Har bestilt ny/overhalt tannstang fra Autospar og trenger å bytte indre og ytre styreledd samt mansjettene. Noen som vet om det er vanlig at det indre styreleddet følger med tannstangen? Ser at de har ytre endeledd på meko. Er det noen som vet hvor man rimeligst kan få de andre delene? Bortsett fra hos Ford og Biltema har ikke for 4x4, fant ikke noe på ebay... Er til en 94 2.9 4x4.
po0key Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 tipper de har på biltema kjøpte indre ledd til sierran min der akkurat til 180kr
Guest Herminator Posted September 16, 2009 Posted September 16, 2009 Problemet løst! Fikk tannstangen fra Autospar og den var komplett med styrestag (indre ledd) og mansjetter, kjøpte ytre ledd på meko. Så var det bare å få den montert...
Per Olav Posted September 16, 2009 Posted September 16, 2009 Hvor mye kostet herligheten? Min lekker olje som f... så kunne trenge en ny.. 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>
Guest Herminator Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 Jeg betalte 4500 totalt, prisen de oppgir på hjemmesiden er visst allerede pant for gammel tannstang medberegnet. Så fikk litt bedre deal samt ferdig frankert pakke for å sende min gamle i retur. Sendte den i går så får se om de sier noe, skulle visst være greit å få pant så lenge den gamle ikke var skadet.
Recommended Posts