b-k Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 må ha høyre drivaksel foran.. bengt k 48225777oslo
OleK Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 har et sett med xr4x4-aksler liggende hvis det er av intresse? hele og greie, 2000 kr for begge to. ligger i sarpsborg Cosworth!
b-k Posted September 28, 2009 Author Posted September 28, 2009 har et sett med xr4x4-aksler liggende hvis det er av intresse?hele og greie, 2000 kr for begge to. ligger i sarpsborger det disse som er en cm lengre?
Peder`n Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Bruke en runde med krympestrømpe på dem??... Fra spøk til revolver....hvordan blir dette å bruke istedet for akslene som egentlig skal være der?? Blir det noe greie på det egentlig?Må bygge om forstillinga da eller? Andre ting som også må byttes ut i samme slengen?... Hilsen nysgjerrigper Peder
Aggi Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Bruke en runde med krympestrømpe på dem??... Fra spøk til revolver....hvordan blir dette å bruke istedet for akslene som egentlig skal være der?? Blir det noe greie på det egentlig?Må bygge om forstillinga da eller? Andre ting som også må byttes ut i samme slengen?... Hilsen nysgjerrigper Peder skal passe rett på de, men olek har vi ikke cosworth drivaksler også da, uten drivknuten? Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Recommended Posts