Jump to content

hvilken motor i sierra 2,0 L

Recommended Posts

Posted

topic sier alt. har litt problemer når jeg skal bestille bremseskiver filter osv, så vet jeg jo f...n ikke hva som er rett.

Posted

H e h e han mener nok 1986 , var dårlig med produksjon med av sierra i 1996 ! :P . Har du trimmet bilen din ? . Vis du har det kan være en fordel med litt større enn de orginale ! :D

Posted

ops, var nok 86 mod ja, er nett våkna etter 12 timer på natt skigt :( ikke så lett å holde orden da :(, er ikke trimma, bare ekos anlegg, men jeg vet ikke om simonz er effekt, eller bare lyd. men som sagt, hva motor type har jeg? dohc, doc, osv..

Posted

ikke spør meg :( jeg har ikke peiling, jeg vet bare at jeg må skifte en del slite deler og uten motor navn så kommer jeg ikke langt.

offtopic, burde jeg har senka sierran 40 framme og litt mindre bak? 30-35? for at den skal ligge mest muligt flatt i forhold til asfalten.?

Guest fåården
Posted

motoren heter sohc! noen sier ohc da.. den blir ikke så veldi mye lavere bak men d er jo kanskje en ide d der da :rolleyes:

Posted

ok, tusen takk, noen som også vet hva sånn tilkobling din, sea osv er på fordelerlokket? sliter med den og så derfor prøver jeg meg no, har ûber slitte tenningkabler. og har jeg skive frame og tromel bak? takker for alle svar

Guest fåården
Posted

skiver framme og trommel bak ja.. dra av en pluggkabel og vis den fram i butikken der du handler da :)

Posted

hvordan jeg skal finne ut hva som skal vær hvor etterpå? og jeg tenker jeg bestiller billigt fra biltema:D hehe

Guest fåården
Posted

bare se hvordan d er fra før.. ikke plukk sund 2 sider samtidig.pass på så du har noe å se etter viss du skal glemme..

Posted

Jeg har 2 bremse skiver jeg og , vis du er interessert , fulgte med I S når jeg kjøpte den , har skive bremser bak ! :D

Posted

men trenger bare framme jeg, etter det jeg hører er det trommla bak hos meg..