Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Blir aldri enig med meg selv så nå selger jeg motoren jeg henta i england i sommer.

Det er en såkalt clubman gruppe a motor.

Satt sammen og bremset av Harvey Gibbs/scs i england.

Motoren startet og gikk helt fint i sommer, ikke noe tomgangsklakking og bra oljetrykk, før den ble plukket ut av bilen og fraktet til norge.

Sånn motoren er bygd med respons, ladetrykkstyring og mapping så vil den gi ett veldig godt bunndrag.

 

Litt ukjent hva innmaten er, men det jeg er vet

 

P8 hjerne med pectel babyboard.

T34 0.48 med mar-m inmat.

Air injectors

4x4 eksosmanifold.

ukjente kammer,

Justerbare kamdrev

Gpa toppakning.

Lett portet topp

Original veiv og råder.

Arp bolter på rådene.

Mahle stempler

Modisert spjeldhus og tomgangsmotor for respons.

200 blokk

4x4 topp.

4puck sinter clutch.

3bar map

Andre ikke originale dyser.

4x4 innsug.

Gpa coilpack

 

Det meste ellers følger med til motoren som servopumpe, dynamo, oljeånde tank med an slanger, alu ekspansjonstank, filterflytter og 18? rads mocal oljekjøler.

Stort sett bare stålslanger og an koblinger.

 

Vil helst slippe å selge den i deler, det er stort sett bare å slippe den ned i bilen, koble til bensin, vann, strøm og olje så er den kjøreklar.

I tillegg er den mappet til gjeldene oppsett.

 

Ga i overkant av 35000 for den i england, og vil ha igjen det samme for den.

Motoren kan leveres mellom Oslo og hamar.

 

Ronny

41245975

 

Bilder

Picture%20010.jpg

Picture%20011.jpg

engine5.jpg

Edited by Mark1

WWW.NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1/Mk2 register

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...