Jump to content

AC compressor cosworth


!Cosworth!

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
jo..gummislangen er kappet...den ligger oppe ved batteri vel?

 

men ser jo ut som det skal en viftereim på der

Prøver du og montere den på en gummislange oppe ved batteri får du nok ikke mye kjøling.

 

Som samatron skriver, den er remdrevet. Sitter på siden av blokka. Det er en ganske omfattende jobb og montere dette, krever spesial utstyr og riktig type gass. Som jeg nevnte tidligere, bruker den R12 må du til øst Europa for og få tak i gass da denne er forbudt her...

Link to comment
Share on other sites

Prøver du og montere den på en gummislange oppe ved batteri får du nok ikke mye kjøling.

 

Som samatron skriver, den er remdrevet. Sitter på siden av blokka. Det er en ganske omfattende jobb og montere dette, krever spesial utstyr og riktig type gass. Som jeg nevnte tidligere, bruker den R12 må du til øst Europa for og få tak i gass da denne er forbudt her...

 

hmm har ikke sagt noe på om den er omfattende eller ei,svarte deg eg!spm er hvor de to slangene går fra blokken og til hvor?

Link to comment
Share on other sites

hmm har ikke sagt noe på om den er omfattende eller ei,svarte deg eg!spm er hvor de to slangene går fra blokken og til hvor?

Jeg vet da vel at du ikke har sagt noe om hvor omfattende det er, men med din ordlegging så kjenner du tydeligvis ikke til hvordan ett AC system fungerer. Du har jo bare fått svar på dine spørsmål...

Her er forøvrig svar på det siste:

 

ac_system.JPG

 

Har du flere spørsmål om AC kan du starte en egen tråd om dette.

Link to comment
Share on other sites

Hei. Ac kompressor sto på en motor jeg kjøpte. Mulig det står på den hvilken gass den skal ha, det kan jeg finne ut om det er interesse for det.

Slangen skal gå inn i kupe og som ligger det en slange/rør ved batteriet og en på motsatt side om jeg ikke tar mye feil.

 

Kompressoren skal være i orden, en limited edition. Hadde gått ca 150-160km

B-asic

I-nstructions

B-efore

L-eaving

E-arth

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...