Per-joar Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 ja ikke mye mer å skrive, mye kan jeg ta for noe slik, fungerer bra og blir brukt daglig, å vanlig grei stand
Kverna Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 Mest verdt for noen som bygger en halvrask gate ohc. Den passer visst rett på ohc manifolden, og gir nok bensin til de aller fleste hjemmetrimmere.(rett meg hvis jeg tar feil, vet 3.0L versjonen passer men mener 2.8 også passer på) Min fotoblogg
Zykotec Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 V6 gassern passer på de eldre pinto innsugene ja, ikek de seneste Sierra innsugene. Innsuget til 2,8 er det vel nesten bare jeg som vil ha men jeg har ett allerede '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!
Per-joar Posted November 5, 2009 Author Posted November 5, 2009 ja, mente de gasserne var ganske kurante.noen som vet mye en må betale for en slik da?
to far gone Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 ja, mente de gasserne var ganske kurante.noen som vet mye en må betale for en slik da? max 500 kr .... HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Recommended Posts