Guest daywalk3r Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 (edited) - Skulle hatt Cosworth fanger eller GHIA/ IS fanger til min Sierra 89modell CLS- en IS vinge KJØPT!- Cosworth riller på panseret, hvor får jeg de billig?- CLX baklykter org sortKJØPT TLF: 98464657, kan hende jeg ikke svarer, jobber ganske mye fortida. men vis jeg ikke svarer så send SMS, kan det fort hende jeg ringer tilbake Edited November 17, 2009 by daywalk3r
JHS Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 Informasjon som kreves i samtlige annonser: Telefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning.
Aggi Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 - Skulle hatt Cosworth fanger eller GHIA/ IS fanger til min Sierra 89modell CLS- en IS vinge- Cosworth riller på panseret, hvor får jeg de billig?har en is vinge til deg:)ring på 47639659 Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Recommended Posts