Jump to content

slettes


Turboxs

Recommended Posts

Rediger er du snill

 

Informasjon som kreves i samtlige annonser

Telefonnummer.

Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.

Prisantydning.

 

Emne overskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes.

 

Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.

Hele modellnavnet og motorstørrelse.

Årsmodell.

Karosseritype, og antall dører.

Kilometerstand.

Farge utvendig.

Girsystem, som manuell eller automat.

Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,

ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pris å spec på 3071? int i bytte med t-3 60-1 garret? med anti surge.

 

Eyvind

 

Helt ny t3 med med dobbelt kulelager, 0.64 eksoshus. ikke innbytte. kunne tenkt meg 10. Dette er en dyr turbo ny

 

Er det T4 flens på det grenrøret som har tial wg ? Hva er prisen på grenrør og evt wg ?

 

Jan Brede

 

Ja det T4. Saken var at jeg skulle selge det som en pakke men om jeg skal dele den opp så beholder jeg wg selv. Eller jeg skal ha det den koster ny.

 

Grenrøret kunne jeg tenkt meg 6000 for. Bygget i 316 syrefast. Riktig tenningsrekkefølge og like lange rør. Gromt rør.

Link to comment
Share on other sites

Ja det T4. Saken var at jeg skulle selge det som en pakke men om jeg skal dele den opp så beholder jeg wg selv. Eller jeg skal ha det den koster ny.

 

Grenrøret kunne jeg tenkt meg 6000 for. Bygget i 316 syrefast. Riktig tenningsrekkefølge og like lange rør. Gromt rør.

 

Hvem har bygget det ? Hva er dimensjonen på rørene ? Hva er lengden på dem ?

 

Jan Brede

Link to comment
Share on other sites

Hvem har bygget det ? Hva er dimensjonen på rørene ? Hva er lengden på dem ?

 

Jan Brede

 

Jeg har bygget det.

 

Dim`en er 38mm. Husker ikke eksakt men mener det var mellom 40 og 50. Det viktigste er jo rekefølgen men kan måle det.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...