Guest TommyB Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 Hei har fått ett problem med en front diff her.. hmmmmDen bolten som går igjennom solhjulet eller planethjulet (husker aldri hva det heter..) er det blitt slakk i.... lurer på hva som lønner seg... -Få overhaldt denne med org diff-Få overhaldt denne med grom diff i fra quife.. Ikke sikker på om det er vanlig problem at fram diffen ryker på disse bilene...
RHeskja Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 er vel forbruksvare på xr å cossi de der.... rekner de kommer til å gå noen på min o når jeg får røynt den litt.... quife er vel noe som holler... men spørs jo hva du bruker bilen til å sånn... trenger jo ikke en grom framdiff for å rulle rundt me org. motor...
Guest pzycho Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 har diff til av dere jeg,, bare ryk i vei hehe
RHeskja Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 Har en reserve til meg selv jeg og... hva ska du har for en diff da?
mr.cossie Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 Hei har fått ett problem med en front diff her.. hmmmmDen bolten som går igjennom solhjulet eller planethjulet (husker aldri hva det heter..) er det blitt slakk i.... lurer på hva som lønner seg... -Få overhaldt denne med org diff-Få overhaldt denne med grom diff i fra quife.. Ikke sikker på om det er vanlig problem at fram diffen ryker på disse bilene... sveis den ,tipper det vil holde ...Har hatt to differ som har ryki pga a den ***** bolten løssner Men, klart Quaife er vel helt klart det beste. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Recommended Posts