Guest Kvinlaug Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Bilen står med gåen girkasse. Nylakkert i sommer. Forløpig bud 150.000.- frem til mandag. Ring på 47623300 for å melde interesse og for info!
djnick Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 hadde bare evoen min blitt solgt hadde jeg kjøpt denne på flekken
JHS Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell. Karosseritype, og antall dører. Kilometerstand. Farge utvendig. Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift Mangelfulle annonser vil kunne bli slettet uten varsel. VENNLIGST REDIGER.
KingSnake Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 INFO HER! Hei Jeg er interessert. Men skulle gjerne sett flere bilder utvendig og innvendig. Og litt spesifikasjoner. Er det slik å forstå at du har bud på 150000,- som står til mandag? Mvh KingSnake
JHS Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 er den solgt?Tydeligvis, men ligger ute igjen allerede... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20403714
Recommended Posts