Jump to content

2003 Boschmann PR-6390 X Turbo


Guest mr_doodee

Recommended Posts

Guest mr_doodee

hei! jeg tenker å kjøpe disse: http://perel-import.com/shop_products_deta...1&product_id=22

 

får de for en grei pris av hva de koster i nettbutikken... men er dette noe bra greier? de skryter jo overr 350rms watt.. men er det til å stole på?

noen som har disse og som kan bekrefte at de duger?

må ha svar litt fort for må bestemme meg i kveld!

 

håper på litt hjelp!

 

DooDee

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest groundzero_lover
hei! jeg tenker å kjøpe disse: http://perel-import.com/shop_products_deta...1&product_id=22

 

får de for en grei pris av hva de koster i nettbutikken... men er dette noe bra greier? de skryter jo overr 350rms watt.. men er det til å stole på?

noen som har disse og som kan bekrefte at de duger?

må ha svar litt fort for må bestemme meg i kveld!

 

håper på litt hjelp!

 

DooDee

eg hadde heller lagt litt mer penger i det å fått skikkelig lyd.. www.groundzero.no eller lydibil.no.. ta kontakt med en av disse.. de er skikkelig flinke med lyd, og ground zero teamet er jo regjerende norgesmestere... men de har rimelige produkter med skikkelig lydkvalitet.. ville gått for radioactive serien... men ikke 6*9.. synes bass og lyden er klarere i andre

Link to comment
Share on other sites

Guest sierrano
eg hadde heller lagt litt mer penger i det å fått skikkelig lyd.. www.groundzero.no eller lydibil.no.. ta kontakt med en av disse.. de er skikkelig flinke med lyd, og ground zero teamet er jo regjerende norgesmestere... men de har rimelige produkter med skikkelig lydkvalitet.. ville gått for radioactive serien... men ikke 6*9.. synes bass og lyden er klarere i andre

 

de skal være brukbare til den prisen de koster... ellers det jeg har sett/hørt av Perels produkter har var bra meget bra til prisen..

 

men uansett lykke til med valget!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...