Jump to content

SiERRA 3dr 84mod


Iduuuz

Recommended Posts

Årsavgift er betalt! Veldig lite rust. Er litt overflate bak, litt rundt tanklokk, litt i hjulbuene bak og litt i knekk/bulk v.dør. trur den er helt bra under..

 

Vert til EU-kontroll i mars. ble ikke godkjent. Dette er lista: -Håndbrekk for lang vandring. -Slakk i tannstang venstre sie. -Dårlig kontakt i V.baklampe. -el.ledninger mellom dynamo og batteri. -Stab/Caster foringer slakke begge forann. -hoved foringene i bakstilling. -alle fjærer må byttes(kappa). -Rust i hengerfestet. -feste til støtfanger bak rustet av venstre side. -olje lekk fra motor. -eksoslekkasje, lekk i skjøt. -avgass ikke målt pga lekk. -hjullager venstre bak.

 

Noen bulker. er benga sprøytet rosa. selges med svarte is fangere forann og bak. og tannstang, som er en av feilene.. selges også med røde baklamper som står på den nå. følger med hjemme lakkerte 5eika 15". som står på den. OBS: selges kun med disse hjula. Den bruker MYE vann.. ikke funnet vannfeilen, å har ikke lett heller. står på skilt. Har purremåned på EU ut mai 2010. Selges IKKE for under 5000,-!!! Kan vurdere bytte i veteran som virker å har bakhjulstrekk.

 

Gått ca 280.000. 4trinn. 2L gass ;)

 

 

Tønsberg

98422225

post-3854-1270741147_thumb.jpg

post-3854-1270762200_thumb.jpg

post-3854-1270762209_thumb.jpg

post-3854-1270762222_thumb.jpg

post-3854-1270762256_thumb.jpg

post-3854-1270762271_thumb.jpg

post-3854-1270762374_thumb.jpg

post-3854-1270762379_thumb.jpg

post-3854-1270762434_thumb.jpg

Edited by Iduuuz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vel jeg hadde kjørt med hatten godt ned over huet med den farva der :D

Men dette er jo en hel og fin 3-dørs ser det ut som, så sikkert et flott utgangspungt :)

 

Ja det jeg tenker å da =) enten vingebil prosjekt eller så kan man bare fikse feilene å rulle den svart så har man BASASS SiERRA i ett parr år ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jeg leiter etter 3dørs... men rosa bengalakka blir for mye å pusse ned og hellakkering står ikke på agenda nå... ****. jeg må ha 3dørs :P

 

veldig enkle feil å reparere. den blir vel solgt. kanskje du bare skal benga den til matt svart? så noen tør å kjøre den hjem haha

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vær snill nå.. x)(

 

Er det èi jente her, er det flere.. =)

 

Fullt salgbar..Dessuten, 3-dørs er 3-dørs, prosjektmessig skal det omlakkeres i endan uansett.. ;)

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Vel jeg hadde kjørt med hatten godt ned over huet med den farva der :D

Men dette er jo en hel og fin 3-dørs ser det ut som, så sikkert et flott utgangspungt :)

 

 

Jeg hadde ikke hatten godt nedover hodet, da jeg hentet den... :P

 

Var endel å gjøre +, men bilen blir ..... bra!!

 

Skal ha den på skilt denne sommer'n:)

 

2.9 og baktekk...

 

Takk for handelen atter en gang, Ida.

 

Mvh

Tobbe

Gamle ford'er dør aldri-

de går bare fortere...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...