Jump to content

Turbonetics SPR60 0.84 Divider Turbo

oletider

Recommended Posts

selger turboen min unna pga skal kjøpe ny bil. med annet oppsett.

turboen er aldri brukt så er heilt strøken, skla klare opp mot 600-700hk med denne turboen,

å denne lager visst en heilt spesiell lyd, heilt Rått visst nok!! T4 flens, extern wastegate

holder til i søgne, rett utafor kr.sand.

christer borø

90234273

Edited by oletider

selger turboen min unna pga skal kjøpe ny bil. med annet oppsett.

turboen er aldri brukt så er heilt strøken, skla klare opp mot 600-700hk med denne turboen,

å denne lager visst en heilt spesiell lyd, heilt Rått visst nok!! T4 flens, extern wastegate

holder til i søgne, rett utafor kr.sand.

christer borø

90234273

Ikke for å ødelegge tråden din, men den turboen klarer ikke 600 hester engang. Har nettopp solgt min, som var samme type. Spesiell lyd..? Hmm.. Da er det noe gale med den isåfall! Hehe.. Min laget ingen spesiell lyd. Sein spoolup også..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Ikke for å ødelegge tråden din, men den turboen klarer ikke 600 hester engang. Har nettopp solgt min, som var samme type. Spesiell lyd..? Hmm.. Da er det noe gale med den isåfall! Hehe.. Min laget ingen spesiell lyd. Sein spoolup også..

ja er turbo han kjøpte av meg. Har aldri sagt den er god for 600-700 hk.. Men har en til slik turbo bare med AR 1.00 på en annen motor og er sinnsyk lyd i den i allefall :) Er definitivt ikke noe tregere enn e50 i allefall...

ja er turbo han kjøpte av meg. Har aldri sagt den er god for 600-700 hk.. Men har en til slik turbo bare med AR 1.00 på en annen motor og er sinnsyk lyd i den i allefall :) Er definitivt ikke noe tregere enn e50 i allefall...

Med det eksoshuset gir vel den cirka 580 hester. Mulig den ga en annen lyd med større eksoshus, men med den eksoshuset er det ikke noe spesielt.. Begynner å lade på cirka 3500 såvidt jeg husker.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...