Jump to content

Hvor i huleste er AUX?


Guest blank_file

Recommended Posts

Guest blank_file

I dag fikk jeg min først Ford etter å ha kjørt japse hele livet. Siden dette er min første "nye" bil var det selvsagt en drøm og gå fra min tidligere Nissan Primera til denne. Bilen ble kjøpt hos G-bil i Kristiansand og de kunne tydeligvis ikke mye om Ford. :) Derfor registrerer jeg meg nå her for å spørre noen enkle spørsmål.

 

Som dere kan se ut fra annonsen så musikkanlegget i bilen av Sony typen med CD/MP3. Kjempefornøyd med lyden, men har et par spørsmål jeg skjønner lite av. For det første, hvor i huleste finner jeg AUX inngangen til spilleren? Jeg har lett og lett i dag, men finner ikke noe hull. De kan vel ikke erte meg med en slik spiller også droppe AUX? Da blir jeg i så fall litt irritert. Det andre jeg ikke forsto bæret av, var hvordan jeg skal koble til telefonen til anlegget? Det var lite bluetooth muligheter og spore i menyen, men bilen har noe som ser ut som en mikrofon foran i dashen og det er av og på knapper til røret på spilleren. Er dette også bare for å erte meg eller finnes det en måte? Ingen av disse delene sto nevnt i instruksjonsboken for lydanlegget til bilen.

Link to comment
Share on other sites

Guest blank_file
Jeg tipper AUX-tilkoblingen er i hanskerommet.

I all verden! :) Jeg for ta en nærmere titt der da! :) Takk

 

EDIT: Yep, der var den. :) Takk for tips

 

Men skjønner fremdeles ikke helt hvordan jeg skal få koblet til telefonen...

Edited by blank_file
Link to comment
Share on other sites

Guest blank_file
De tlf knappene er nok der bare for å "erte" naboen har samme radio i sin bil og der er de og helt døde.

 

Skal vistnok kunne ettermonteres via noe blåtann greier.

For noe noen dumme rompehull! Lurer på hva det koster...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke noe info om stereoanlegget i annonsen, men det spiller egentlig ikke så stor rolle... Spillerene som ford bruker, er stort sett sonyCRAP, så ikke forvent for mye av det. At du er fornøyd med lyden er jo fint, men det er fordi du ikke har testet med en annen spiller ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest blank_file
Jeg ser ikke noe info om stereoanlegget i annonsen, men det spiller egentlig ikke så stor rolle... Spillerene som ford bruker, er stort sett sonyCRAP, så ikke forvent for mye av det. At du er fornøyd med lyden er jo fint, men det er fordi du ikke har testet med en annen spiller ;)

Jeg hadde bare ikke forventet noe som helst i det hele tatt. Det er sikkert mye og gå på, men må si jeg er fornøyd med å ha litt mer enn originallyd uansett. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...