kimsa Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 (edited) Selger: Kim-André WøldikeSted: Oppland, Gjøvik 210.000kr ink omreg Med Ford Norgesgaranti for brukte biler trenger du ikke bekymre deg for noe frem til 05.01.2012. Garantien dekker alle viktige komponenter på bilen. Det er ingen egenandel. Entusiast eid Mondeo med riktig farge, drivstoffgjerrig motor med bra skyv (0,43 per mil – langkjøring / 0,57 per mil blandet kjøring) og masse utstyr. Komplett og punktlig servicehefte. Solgt ny og all oppføling er gjort hos Gustavsen bil A/S på Gjøvik.Ford Mondoe Titanium gir deg:6 kollisjonsputer + sidekollisjonsgardiner, oppvarmet frontrute og sidespeil, 16” alu på vinterjul (nye dekk i november 2009), bakkebelysning i sidespeil, kjørecomputer, cruisekontroll, regnsensor, automatisk avblendbart speil, dørhåndtak m krom list, tonede vindusruter, Titanium interiør, gir og ratt i lær, rattmontert stereo kontroll, Krom beskyttelseslist på bakfanger, med mer. I tilegg er bilen utstyrt med:Designpakke: Xenon lys, 17” Ghia X felger (2 helt nye dekk, de andre er bra)Luksus pakke: Ventilerte frontseter, 8.veis el.just begge sider, oppvarmede bakseter, parkeringssensor og Sony CD musikkanlegg med svært bra lyd. Leser MP3 og har AUX tilkobling i hanskerommet. Bilen har også en del ekstrautstyr utover dette:- Takskinner (Rails) i sølv utførelse. - Avtakbart tilhengerfeste.- Original tak spoiler.- Kromlist nede i frontgrillen.- Antiskli bagasjeromsmatte.- Originale teppematter.- Originalt tak stativ.- Skiguard takboks.- Ekstra elektronisk nøkkel. Link til finn.no Edited April 27, 2010 by kimsa Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
kimsa Posted April 27, 2010 Author Posted April 27, 2010 Bilen er solgt Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts