kimsa Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Hei. Driv å ser på en mk2 nå. Også lurer jeg på en enkel ting. Disse kantene som stikker ut av hjulbuene forann på enkelte 2000modeller. Ser nesten ut som de er der for å hindre steinsprut eller noe. Er dette bare løse deler som kan tas av? de er jo så fantastisk stygge. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
kimsa Posted April 26, 2010 Author Posted April 26, 2010 Ingen som veit om disse bare er å fjerne? Det er slike som en ser på denne bilen det er snakk om. De er så evindelig stygge Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest ST200evil Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 er vel bare pålimte lister dette... fælt å se på... *grøss*
kimsa Posted April 28, 2010 Author Posted April 28, 2010 Skal se på en i dag, så da finner jeg vel ut om de er limt på eller ikke. Det store spørsmålet da er vel om Ford har vært så geniale att de har limt de fast etter lakkering, og hvor hardt de sitter. Komme de til å ta med seg lakken når jeg tar de av osv. SPENNENDE! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts