Jump to content

Recommended Posts

Posted

hadde taunusen vert kjørbar skulle e g komt på flekken:) men lite vits og stille me et skal :lol:

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Posted
Hadde lett vert med ,hadde det ikke vert for at kassa er til overhaling... :(

pga knekt nakke <_< og ingen av biler ferdig så er det desverre ikkje aktuelt for meg heller. Satse på neste år kansje. Har tenkt på denne vårmønstringa mange ganger, men kommer liksom aldri dit :o var der for en del år tilbake og var mye fint å se på, så håper det kommer mange som muli da det fortsatt er for lite fokus på bil og motor i mine auge.

hadde taunusen vert kjørbar skulle e g komt på flekken:) men lite vits og stille me et skal :lol:

Fullt forståelig at dere ikke stiller da ja :)

Noen andre som kunne tenke seg å stille da?

Må nesten få noen intresserte i løpet av kort tid, viss ikke blir jeg dessverre nødt til å gi beskjed til mkib om at vi ikke trenger uteplasser, slik at andre får nytte av de.

Kristian

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Guest ErikW
Posted

Skal inn med fiestaen så kan alltids komme bort med den hvis den er godkjent.

Posted

Selvfølgelig er den godkjent :)

Men problemet vårt er at det til nå er kun 1 pers som har sagt seg villig til å representere FMCN, og da ser jeg ikke annen mulighet enn å si fra til mkib at vi sier fra oss uteplassene våre.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her