Jump to content

Trenger hjelp ang senkesett fra rseuroford


mortos

Recommended Posts

Er det noen der ute som har kjøpt det senkesette som senker 60mm oss rseuroford. Send gjerne ut bilder av bil med dette sette som senker 60mm?

Vil jeg få problemer med og få godkjent dette sette fra rseuroford?.

M.v.h. Morten.

Ford Taunus 2,3 S 1976

Link to comment
Share on other sites

Er det noen der ute som har kjøpt det senkesette som senker 60mm oss rseuroford. Send gjerne ut bilder av bil med dette sette som senker 60mm?

Vil jeg få problemer med og få godkjent dette sette fra rseuroford?.

M.v.h. Morten.

Ikke mye respons her gitt. ^_^

Ford Taunus 2,3 S 1976

Link to comment
Share on other sites

Ikke mye respons her gitt. ^_^

 

På generellt grunnlag er min erfaring at senkesett som blir anmerket på PKK ofte vanskelig å få godkjent, selv med medfølgende TüV papirer.

Dette gjelder oftest senkesett med senking inntil 30-40mm. Med 60mm senking, uten godkjenningspapirer, tror jeg du sliter uansett hvilken

bil du vil ha godkjent. Med 60mm senking foran på en Taunus må du i alle fall gjøre noe med cambervinkelen. Den er ikke justerbar og krever

modifisering av bærearm eller travers for å endres til akseptable mål. Det blir lite fjæringsvei igjen og kortere støtdempere er sterkt å anbefale.

 

Hvis andre har bedre erfaringer med senkesett på Taunus er også jeg interessert i dem.

Link to comment
Share on other sites

På generellt grunnlag er min erfaring at senkesett som blir anmerket på PKK ofte vanskelig å få godkjent, selv med medfølgende TüV papirer.

Dette gjelder oftest senkesett med senking inntil 30-40mm. Med 60mm senking, uten godkjenningspapirer, tror jeg du sliter uansett hvilken

bil du vil ha godkjent. Med 60mm senking foran på en Taunus må du i alle fall gjøre noe med cambervinkelen. Den er ikke justerbar og krever

modifisering av bærearm eller travers for å endres til akseptable mål. Det blir lite fjæringsvei igjen og kortere støtdempere er sterkt å anbefale.

 

Hvis andre har bedre erfaringer med senkesett på Taunus er også jeg interessert i dem.

Tusen takk! Endelig noen som våknet :D Håper det er noen der ute som kan sende inn noen bilder av sine taunuser med div senkesett.

M.v.h. Morten :rolleyes:

Ford Taunus 2,3 S 1976

Link to comment
Share on other sites

går helt fint og senke taunus uten og endre camber, senka min med 40mm senke sett og kappet det en og en halv ring fåran gikk fint med det meste det ;)DSC00037.JPG

 

legger till et bilde av den før jeg valsa buene :P hehe

Hei meget fint senkett. slik vil jeg at min bil skal se ut, men siden jeg skal kjøper nytt senkesett vil jeg ikke kappe fjørene.

M.v.g. Morten :D

Ford Taunus 2,3 S 1976

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Hei meget fint senkett. slik vil jeg at min bil skal se ut, men siden jeg skal kjøper nytt senkesett vil jeg ikke kappe fjørene.

M.v.g. Morten :D

 

Hei å gott nytt år.

Hvordan fikk du til å senke uten å få camber.

Jeg tenker (Foran)

 

M.K

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...