Jump to content

cosworth spm igjen da:)


torpecossie

Recommended Posts

hallo

 

kjørte meg en god tur med cosworthen i dag, kjørte dit vi skulle å hadde en trivelig dag. på tur hjem så begynte bilen å gå magrere å magrere

ifølge AF. Fusker litt å sperrer å smeller ved pådrag. den har begynt å gå magrere på tomgang også, å den måler 17,5 å lavere ved vanlig kjøring,

å da lugger den. bilen var da ikke sånn etter justering, eller på turen, ved trilling å maks pådrag virker AF grei, men sperrer å skyter..

Men den begynte da jeg kjørte helt vanlig på e6.. hmmm. Noen forslag til hva som har skjedd.??

kjører med pectel t2, justert for litt siden å har ikke hatt noen problemer siden. Den har også blitt litt verre å starte.

 

Trodde slike småting ville bli eliminert med data sprut, men akk.. <_<

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

noen mulighet å kopiere den da?? hum hum;P eller er det fy?

 

Nei går sikkert bra det :) Men er litt styr å få det til å virke. Jeg måtte få noen filer for å kunne ta det i bruk (fikk av Jens engang i tiden). Husker ikke helt hvordan det var. Lurer på om det var Mr.Cossie som hjalp meg med dette tilslutt :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

ok, er liksom volden som jeg har brukt for å ordne dette:) men sant som du sier, noe dritt å ikke få sjekka det selv. er jo en times kjøring med en bil som ikke er frisk når det er noe..

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

ok, er liksom volden som jeg har brukt for å ordne dette:) men sant som du sier, noe dritt å ikke få sjekka det selv. er jo en times kjøring med en bil som ikke er frisk når det er noe..

 

Ja ikke noe stas.. Men jeg har ihvertfall cd'en og jeg har disse filene på mail :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

det ville vaffal vært gull:) sjekka feilmeldinger. kan hende det er dårlig kontakt på en sensor. men hvem:) hehe

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

hadde det litt i tankene. men af roer seg jo ved pådrag. er liksom noen punkt den er helt fucka.. men er jo en mulighet..

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

må nok bare stå rolig i garagen den bilen din steffen.

 

du må nok få lagt inn prog på pc slik at du har mulighet til å sjekke feilmeldinger å div,

derfor jeg valgte datasprut fordi det er såååå enkelt. kenneth hjelper deg han,bare stikk opp til han med pc din det.

MyBannerMaker_Banner1.jpg
Link to comment
Share on other sites

kan ringe han i morgen, se om vi får til en deal. hehe. snakka med han før i dag. men ingen av forslagene våre funket..

 

 

å du ronny, innrøm at du valgte datasprut fordi du syntes det hørtes tøft ut :P hehe

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

Skal du bruke programmvaren, kan du ikke bruke Windows av nyere utgave. Den vil ikke lese.. Må bruke Windows 2000 eller noe sånt. Vista og Windows 7 kan du ihvertfall bare glemme :) Jeg kjøpte meg en gammel på for 700 kr på QXL, og bruker den :)

Edited by Cosworth Racing1

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...