Jump to content

tips ang ledningsnett!!!!??


Guest ZeroCool

Recommended Posts

Guest ZeroCool

hey ya ALL ;) har litt problemer med graddis`n min her..alt virker utenom alle lys..dvs i dashen å på bilen...noen tips?

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

hmmmm...når tenninga er av..så setter jeg på parklys bryteren på nivå 1.right?! så er det ikke livs tegn til noe lys hverken på parklys eller i dashen..

å når jeg setter på tenninga på."da det skal lyse i dashen med olje batteri osv. å da tar på lysa så kommer langlys på...hmmmmz...blir ikke klok på det der jeg ass.. :P kan det vere en gjorfeil da eller?

Link to comment
Share on other sites

Vel vel.. Jeg har heller ikke lys på bilen :P

 

Mangler forsåvidt bare frontlysa, vinduene og speilene.

 

Turtelleren slår litt inn når jeg slår på lysa, så lyser det for at langlysa er på når jeg bare har på de vanlige lysa..

 

Kommer seg vell etterhvert :P

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

på min fungerte lysene når tenningen sto på(trinn 2, men døde etter bilen starta(trinn 3) og jeg slapp nøkkelen(skulle gått tilbake til 2, men gikk bare halvveis tilbake). skjønner? men det høres ut som du har en annen feil. anbefaler sterkt å sjekke alle sikringer og releer og kontaktpunkter. ofte slike feil på en gammel bil... lykke til

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

FIKK DET TIL!!!!!!! :D dra til H for et arbeid..var masse tull under sikrings boxen på min bil vertfall..men det gikk seg til.. :P

Link to comment
Share on other sites

FIKK DET TIL!!!!!!! :D dra til H for et arbeid..var masse tull under sikrings boxen på min bil vertfall..men det gikk seg til.. :P

Hadde noen dårlige jordinger jeg :P

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Sjekk lysbryteren. Den tok kvelden på Granadaen min hvertfall. Sierra brytere funker så aboslutt ikke :P Skulle sette på lysene, så kom spylerne seg på... :lol: Så du får prøve med en annen Granada bryter.

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...