Badboy25 Posted August 4, 2005 Posted August 4, 2005 Her er den jeg hadde... hadde blitt bra med lakkerte fangere... 17" titanium felger og RS skjørt... ikke mer som skal til for å få den til å se tøff ut Og noooooe senking <{POST_SNAPBACK}> Er ikke mye som skal til nei. min så nesten sånn ut når jeg fikk den. men uten CLX fanger og felger. den har bygd seg oppover sakte men sikkert... Første bildet så har jeg bare polert og satt på noen klistremerker. Kjøpt som en gubbebil... og ved hjelp av Photoshop så ble den litt lavere og nærmere målet... hehe FØR: ETTER: BadBoy's Drive FORD :-)Mine biler : Mine Biler
Guest Acab Posted August 5, 2005 Posted August 5, 2005 Flere bilder av min? Har på PCn hjemme... ganske mange...krasjet den da... 80 ca rett e en smihjernsport.. hehehe... vant til servo.. og hadde ikke det på denne...da gikk d sånn : http://www.gjengangeren.no/apps/pbcs.dll/a...HETER/106040107 Smalt ***** godt... har en vond hånd da... alt som skjedde.. takket være "homsestropp" eller "pysestropp"... glad jeg hadde belte jeg...Og glad jeg tok av felgene forran... dagen før krasjen skulle bytte dekk hehehe
Badboy25 Posted August 5, 2005 Posted August 5, 2005 Flere bilder av min? Har på PCn hjemme... ganske mange...krasjet den da... 80 ca rett e en smihjernsport.. hehehe... vant til servo.. og hadde ikke det på denne...da gikk d sånn : http://www.gjengangeren.no/apps/pbcs.dll/a...HETER/106040107 Smalt ***** godt... har en vond hånd da... alt som skjedde.. takket være "homsestropp" eller "pysestropp"... glad jeg hadde belte jeg...Og glad jeg tok av felgene forran... dagen før krasjen skulle bytte dekk hehehe<{POST_SNAPBACK}> Dyu får enten lære deg å kontollere bilen skikkelig og kjøre på bane, eller kjøre pent, så slipper du det der.. Men du har vel god tid til å tenke på det som fotgjenger nå :-) PS. man kan være uheldig også :-) dette er etter et Møte med en Elg på E-18 ved Kragerø BadBoy's Drive FORD :-)Mine biler : Mine Biler
frode Posted August 5, 2005 Posted August 5, 2005 Det var flere vitner til episoden, og et vitne har opplyst til politiet at bilen sladdet fra side til side oppover Storgata. Bilen er har også blitt sett i stor fart tidligere på dagen. Vitner forteller om stor hastighet like før bråstoppen. Fartsgrensen er 50 kilometer i timen. Politiet kunne i går bekrefte at bakdekkene på ulykkesbilen var uten mønster. '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
Guest mfafa Posted August 5, 2005 Posted August 5, 2005 Smalt ***** godt... har en vond hånd da... alt som skjedde.. takket være "homsestropp" eller "pysestropp"... glad jeg hadde belte jeg...Og glad jeg tok av felgene forran... dagen før krasjen skulle bytte dekk hehehe<{POST_SNAPBACK}>Bremsene var ikke akkurat "bra" heller da Aage... livsfarlige rett og slett... godt det ikke gikk værre snakkes..
cossie_storm Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 my car. under arbeid... som alltid Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Recommended Posts