Jump to content

Rå sierra stasjonsvogn


Cmito

Recommended Posts

Fant en fin sierra stasjonsvogn på internett, hadde ikke gått så langt og var ikke så galen pris.. så jeg begynte faktisk å vurdere den bilen.. Det jeg lurte på¨var om noen hadde noen bilder av noen tøffe sierra stasjonsvogner?

93 Mondeo GLX MK1 (prosjekt) 93 Mondeo GLX MK1 (Delebil)

00 Cagiva Mito 160cc (ca 40Hk) 93 Cagiva Mito 125cc

86 Orion MK2 1.4, blir 1.6 Ghia. xx Sierra 2.0 combi. Meg og Kindher sin festbil.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Leter opp ombygde Scorpio fra tyskland, og kom over disse 2

Nr1 og Nr1 og Nr2 sammen

 

Tyskestuket er hat eller elsk. Disse 2 hører til sistnevnte så kjøp stasjonvogna, og bli den første i norge med gjennomført tyskerstuk.

Link to comment
Share on other sites

Her da? B)

Norsk, forresten.. Kompis av meg som byggde den :rolleyes:

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest stampede
Fant en fin sierra stasjonsvogn på internett, hadde ikke gått så langt og var ikke så galen pris.. så jeg begynte faktisk å vurdere den bilen.. Det jeg lurte på¨var om noen hadde noen bilder av noen tøffe sierra stasjonsvogner?

 

Hvordan så den du fant på nettet ut??

 

Bilder??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Min slår alle. hehe :rolleyes:

om ikke den gjør det nå, så skal den vel gjøre det ;)

 

og en bil som jeg tror blir rå, er stasjonsmestervogna til WingDude!! ;)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Hva med denne? Skal pusses opp og lakkeres i en annen farge... Hva med mørk lilla metallic folkens?

 

post-6115-136769344952_thumb.jpg

 

tøff den!! og jeg tror den kan bli pen i mørk lilla metallic. nesten svart, slik at man ser lilla-fargen skikkelig sterkt i sollys, men ikke til vanlig ;) det er pent! :wub:

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Hva med denne? Skal pusses opp og lakkeres i en annen farge... Hva med mørk lilla metallic folkens?

 

post-6115-136769344952_thumb.jpg

 

tøff den!! og jeg tror den kan bli pen i mørk lilla metallic. nesten svart, slik at man ser lilla-fargen skikkelig sterkt i sollys, men ikke til vanlig ;) det er pent! :wub:

 

Jeg takker for tipset... Skal undersøke dette litt. Min samboer har lyst på Lilla perlemor eller Mørk lilla med antydning av rosa perler.... Men det er ikke hennes bil.. hehe

BadBoy's Drive FORD :-)

Mine biler : Mine Biler

Link to comment
Share on other sites

Her er den jeg hadde... hadde blitt bra med lakkerte fangere... 17" titanium felger og RS skjørt... ikke mer som skal til for å få den til å se tøff ut :) Og noooooe senking :)

Link to comment
Share on other sites

se der ja!! ikke mye som skal til som Acab sier.. flere bilder av denne??

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...