Jump to content

Rå sierra stasjonsvogn


Cmito

Recommended Posts

Her er den jeg hadde... hadde blitt bra med lakkerte fangere... 17" titanium felger og RS skjørt... ikke mer som skal til for å få den til å se tøff ut :) Og noooooe senking :)

 

Er ikke mye som skal til nei. min så nesten sånn ut når jeg fikk den. men uten CLX fanger og felger. den har bygd seg oppover sakte men sikkert...

 

Første bildet så har jeg bare polert og satt på noen klistremerker. Kjøpt som en gubbebil...

 

post-5767-136881907419_thumb.pngpost-13809-136889215335_thumb.jpgpost-14086-136900316736_thumb.jpg og ved hjelp av Photoshop så ble den litt lavere og nærmere målet... hehe

 

FØR: ETTER:

post-14086-136900370162_thumb.jpg post-14086-136900411253_thumb.jpg

BadBoy's Drive FORD :-)

Mine biler : Mine Biler

Link to comment
Share on other sites

Flere bilder av min? Har på PCn hjemme... ganske mange...krasjet den da... 80 ca rett e en smihjernsport.. hehehe... vant til servo.. og hadde ikke det på denne...da gikk d sånn : http://www.gjengangeren.no/apps/pbcs.dll/a...HETER/106040107

 

Smalt ***** godt... har en vond hånd da... alt som skjedde.. takket være "homsestropp" eller "pysestropp"... glad jeg hadde belte jeg...

Og glad jeg tok av felgene forran... dagen før krasjen :) skulle bytte dekk :) hehehe

Link to comment
Share on other sites

Flere bilder av min? Har på PCn hjemme... ganske mange...krasjet den da... 80 ca rett e en smihjernsport.. hehehe... vant til servo.. og hadde ikke det på denne...da gikk d sånn : http://www.gjengangeren.no/apps/pbcs.dll/a...HETER/106040107

 

Smalt ***** godt... har en vond hånd da... alt som skjedde.. takket være "homsestropp" eller "pysestropp"... glad jeg hadde belte jeg...

Og glad jeg tok av felgene forran... dagen før krasjen :) skulle bytte dekk :) hehehe

 

Dyu får enten lære deg å kontollere bilen skikkelig og kjøre på bane, eller kjøre pent, så slipper du det der.. Men du har vel god tid til å tenke på det som fotgjenger nå :-)

 

PS. man kan være uheldig også :-) dette er etter et Møte med en Elg på E-18 ved Kragerø

post-6115-137068207023_thumb.jpg

BadBoy's Drive FORD :-)

Mine biler : Mine Biler

Link to comment
Share on other sites

Det var flere vitner til episoden, og et vitne har opplyst til politiet at bilen sladdet fra side til side oppover Storgata. Bilen er har også blitt sett i stor fart tidligere på dagen. Vitner forteller om stor hastighet like før bråstoppen. Fartsgrensen er 50 kilometer i timen. Politiet kunne i går bekrefte at bakdekkene på ulykkesbilen var uten mønster.

 

:D

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest mfafa
Smalt ***** godt... har en vond hånd da... alt som skjedde.. takket være "homsestropp" eller "pysestropp"... glad jeg hadde belte jeg...

Og glad jeg tok av felgene forran... dagen før krasjen :) skulle bytte dekk :) hehehe

Bremsene var ikke akkurat "bra" heller da Aage... :lol: livsfarlige rett og slett... godt det ikke gikk værre :ph34r: snakkes..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...