IceTurbo Posted July 16, 2010 Posted July 16, 2010 (edited) Hei Noen som vet om en anna plass enn pedersen racing som selger senke fjører til sierra stv? H&R 40mm senk med TUV papirer er det e er på jakt etter eventuelt noen som har ligaenes? så på h&r sin hjemme side att de sine var tuv godkjente, har lest att folk ikke har fått tak i tuv papirer på stv senk. Edited July 16, 2010 by IceTurbo Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Ron Posted July 16, 2010 Posted July 16, 2010 www.styling-tech.no De er forhandler for bl.a HR, du kan jo høre med dem Caution, any attempt to overtake will result in a race!
IceTurbo Posted July 16, 2010 Author Posted July 16, 2010 www.styling-tech.no De er forhandler for bl.a HR, du kan jo høre med dem Takker har sendt mail til de nå, HAHA ser att et har skrevet % istedenfor & Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
MrFord Posted July 16, 2010 Posted July 16, 2010 jeg kjøpte fra www.bema.no veldig fornøyd “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
IceTurbo Posted July 16, 2010 Author Posted July 16, 2010 jeg kjøpte fra www.bema.no veldig fornøydhmm v-maxx du kjøpte da? åssen var prisen på de? Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
MrFord Posted July 17, 2010 Posted July 17, 2010 jeg kjøpte jamex. betalte 1500 ca trur jeg for jeg bestilte et senkesett til bilen til dama. dette var 30 mm sett, eneste som var ute. uten tuv så bruker 30mm bak og 40mm forran nå “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
IceTurbo Posted July 17, 2010 Author Posted July 17, 2010 jeg kjøpte jamex. betalte 1500 ca trur jeg for jeg bestilte et senkesett til bilen til dama. dette var 30 mm sett, eneste som var ute. uten tuv så bruker 30mm bak og 40mm forran nåokay var veldig billig Hmm tror heler e går for h&r vil ha det godkjent i vognkortet, purken har blitt så nøye på det her nede nå, senk og felger sånn helt plutselig, blir sendt på teknisk for ingen ting :S Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Recommended Posts