pedersen91 Posted August 3, 2010 Posted August 3, 2010 jeg lurer på hva den ene slangen som går til luftfiltret er til (den orginale) og jeg ha såtte på et sportfilter men vil ikke ha en løs slange som suger vakum-.- hva er hensikten med den slangen? kan jeg plombere den uten at det blir problemer? her er et bilde/link! jeg fannt på nett som du ser slangen som går i toppen på orginale luftfilteret http://picnica.ciao.com/de/143981578.jpg takker for svar! Min link sjekk
k3nn37 Posted August 3, 2010 Posted August 3, 2010 er det den dem kaller for nr2 på denne tegningen? isåfall er det til tomgansregulatoren din..
pedersen91 Posted August 3, 2010 Author Posted August 3, 2010 hva 2liter har du? ohc eller dohc?ohc Min link sjekk
D.Toft Posted August 3, 2010 Posted August 3, 2010 en tykk slange?hva årsmodell er bilen din? dette er fra min 90 modell. lik som din? ser du slangen?
pedersen91 Posted August 4, 2010 Author Posted August 4, 2010 (edited) en tykk slange?hva årsmodell er bilen din? dette er fra min 90 modell. lik som din? ser du slangen? min er 89mod er samma tykke korte slangen ja. kan jeg plombere den? foresten hvor har du slangen fra topplokket montert hen? som er på bilde Edited August 4, 2010 by pedersen91 Min link sjekk
D.Toft Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 da har du samme motor som avbildet da..ja den er bare å blende. men det beste du gjør er å bytte eksos manifoil fra en annen ohc som ikke har dem rørene og alt det andre dillet da får du mer merkbar effekt. den slangen går rett nedi en 0.5liters cola flaske som er festet vedsiden av radiator
pedersen91 Posted August 4, 2010 Author Posted August 4, 2010 da har du samme motor som avbildet da..ja den er bare å blende. men det beste du gjør er å bytte eksos manifoil fra en annen ohc som ikke har dem rørene og alt det andre dillet da får du mer merkbar effekt. den slangen går rett nedi en 0.5liters cola flaske som er festet vedsiden av radiator ahaaa dette var kjempe greier takker!!! Min link sjekk
Recommended Posts