wilford1 Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 Hei. Har problemer med min 2wd cossi... den vil ikke gå sikklig på tomgang, er værst når den er kald. Men når eg sku ut å prøve litt i dag så får eg så vidt fyr på den. den starter med kubber nesten med en gang igjen. Byttet nettopp plugger, di gamle va svart så nøkken, og det stinker noe sykt bensin. Pluggene er campion q59 race eller noe sånt, samme eg byttet til og, med 0,5 åpning. kjører 3,5bar besintrykk. 3102 simens dyser. rs500 pluggledninger. Pukkelrygg som har laga chipen. Da eg hadde prøveskilt sist gikk den som sagt bare litt ujevnt på tomgang på kald motor, men eg syns den gikk dårlig for å lade 1,5bar.Står e46 ar63 hus,mongoose , stor kjøler, med 3102 dyser. vet ikke om toppen er porta. syns den gamle bilen med 290 oppsett va mye friskere. Sikkert noe info eg har glemtå få med å. Noen som har noen formening?? Noen sensorer eg kan prøve å bytte?
Tore_TJ Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 mye bensin tyder på vanntempsensor, evt feil bensintrykk ifh chip. har du bredbåndslambda? Mener personlig at det er et minimum å ha på en trimma motor.. luker fort ut feil. Kan og være mapsensoren din som tøver.
wilford1 Posted August 8, 2010 Author Posted August 8, 2010 mye bensin tyder på vanntempsensor, evt feil bensintrykk ifh chip. har du bredbåndslambda? Mener personlig at det er et minimum å ha på en trimma motor.. luker fort ut feil. Kan og være mapsensoren din som tøver.Byttet map samtidig som plugger. Har bb lambda. ligger på 10,3 på tomgang. Kor står denne vanntemp? under innsuget? den Blå?
Recommended Posts