Jump to content

Belt Tensioner Pulley


RScab

Recommended Posts

Hei

 

har mista reimstrammer hjulet mitt og jeg lurer på hvor jeg kan få tak i en ny. hos ford skulle dem ha 2000+ kr for en ny reim strammer med hjul. så jeg lurer på om det er noen andre plasser hvor jeg kan få kjøpt hjulet separat. hjulet det er snakk om er den jeg har farget rød

jess.gif

Edited by RScab
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke denne http://www.bilxtra.no/PartImages/7033/T36211_600.jpg vel?

 

Lov å håpe.. :) Da er det bare å finne bilen din her;

 

http://www.bilxtra.no/butikk/CatalogWindow.aspx?RegNo=14262#Undergruppe

Edited by Sir. Aleksander

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

ahh det er den. var akkurat den tegninga han på ford fant frem. takk

 

Jau, fantastisk å tenke på at de evner å ta seg betalt 6 ganger mer enn en annen leverandør i forhold til behovet..

 

Et slikt hjul er det ikke noe "hocuspocus" over, det er en forbruksvare som burdte la seg gå til en spiselig pris hos leverandøren en har bilen sin fra.. Nesten som en skjemmes.. x)

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Jau, fantastisk å tenke på at de evner å ta seg betalt 6 ganger mer enn en annen leverandør i forhold til behovet..

 

Et slikt hjul er det ikke noe "hocuspocus" over, det er en forbruksvare som burdte la seg gå til en spiselig pris hos leverandøren en har bilen sin fra.. Nesten som en skjemmes.. x)

 

 

fant denne også hvis noen er interissert.

pumaspeed

 

blir litt skremt av prisene til tider ja. skal litt til for at den fjæra inni der tar kvelden så dem burde absolutt ha hatt mulighet til å selge delen separat. jeg spurte jo om en ikke bare kunne skru av hjule og kalle det svinn :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hmm snodig at den ikke passet passer fortsatt ikke med strammern som jeg har den butter mot en kant som holder fjæra sammen og reim hjulet blir da for lite. strammern jeg har er fr en rs2000 siden den satt på braketten til dynamoen og servopumpa. har prøvd å søke men finner ingen ting på ebay eller generelt noen butikker på nett.

det må se ca sån ut

lpehjul.jpg

her er strammern med hjulet fra bilexstra.

DSCN2492.jpg

DSCN2493.jpg

Edited by RScab
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...