Jump to content

Nok en tråd om senkesett!


kjawie

Recommended Posts

Hei, har nå lest opp og ned utallige sider angående senkesett! Og etter hva jeg har lest har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av gaz justerbare dempere og eibach fjærer. Bilen dette skal monteres på er en sierra sedan 2.0 doch, og etter hva jeg har lest så skal cosworth 2wd demperne passe foran, og både 2wd og 4wd skal passe bak (så lenge du borrer opp hullene til selve feste til cossie bakdemperen). Mitt spørsmål er da, hvis jeg kjøper cossie dempere, vil jeg kunne få dette godkjent? grunnen til at jeg vil kjøpe dempere som passer til cosworth er fordi jeg gjerne vil kunne bruke de hvis jeg skulle få kjøpt cosworth understell i fremtiden. Og har lest mye forskjellig om høyde på cosworth std fjærer og senkefjærer i forhold til orginale std fjærer og senkefjærer, så når jeg skal få tak i eibach senkefjærer, må jeg kjøpe forskjellig type fjær i forhold til om jeg kjøper cossie eller vanelig sierra gaz dempere? Håper noen forstod noe av dette og kan hjelpe meg når jeg gjerne skulle gått til innkjøp i nærmeste framtid!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...