Jump to content

Sliter med Escort Rst


PushDown

Recommended Posts

Hei. Noen som har grunninstillingene på bensin å tomgang liggenes?

 

Sliter med at bilen går på 3 sylindre over til 4 når den for turbotrykk. Går også på 4 sylindre også ved høy tomgang. Virker som den også for altfor mye bensin. Er gnist på alle pluggene å den soter veldig fort igjen. Er også målt kompresjonen å den ene sylindren var litt lav. Var vel på 6kg på den laveste å 8.9kg på det høyeste. Turboen er også sliten å bruker olje men det skal vel ikke ha noe å si?

 

Bytta

 

- Fordelerlokk/rotor

- Bensinregulator

- plugger/ledninger

- tempføler

- Dyser med rør

Escort Mk5 rst

Sierra sedan 2,9i

Audi A4 b6 1.8T

Link to comment
Share on other sites

Er også målt kompresjonen å den ene sylindren var litt lav. Var vel på 6kg på den laveste å 8.9kg på det høyeste.

Litt lav? I følge bruksanvisningen til måleren min er differansen alt for stor.

Jeg tror du bør finne ut av dette først. Hvis det er en ventil som lekker kommer du aldri noen vei med å justere bensin og tenning. Du risikerer bare å justere deg helt bort.

Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma :unsure:
'11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N
Originaldeler, remixed.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...