Jump to content

BS Bildeler - STERK KRITIKK!


a.cosworth

Recommended Posts

Ja, da har jeg endelig noe å fortelle om nettopp BS Bildeler.

Jeg har valgt å ikke skrive noe om dette tidligere, i tilfelle varene skulle bli holdt igjen eller lignende grunnet kritikken.

 

Ja, som noen sikkert vet så hadde jeg en vingebil tidligere. Hvit av farge og meget pen. Jeg bestemte meg i slutten av februar å sjekke litt priser og leveringstider på felger til bien, da jeg kunne tenkt meg noen felger med eldre stil, blank kant og gull senter.

BS Bildeler ble kontaktet da de var leverandør på nettopp LENZO felger.

 

BS Bildeler ble spurt om leveringstid på felgene, slutten av februar 2010. Det ble da opplyst om at felgen som var aktuelle hadde en leveringstid på max 2-3uker da de ikke var på lager hos BS Bildeler.

12.april 2010 ble felgene bestilt hos BS Bildeler. Det ble sagt før bestilling at hvis jeg bestilte rett før/midt i påsken kunne dette ha invirkning på leveringstiden grunnet at flere steder holdt stengt.

28.april 2010 Tenkte jeg å spørre hvordan det lå ann med leveringen på disse felgene, grunnet min offshore reising ville jeg organisere noen til å hente de i tilfelle de skulle komme mens jeg var ute.

Svaret var da at de var ventet 07.mai 2010.

18.mai 2010 Det var fortsatt ikke kommet noe lapp i posten, så jeg tenkte igjen at jeg får høre med de hvordan ting ligger ann, da det hadde begynt å ta litt tid dette. Jeg spurte igjen, uten å få noe svar.

8.juni 2010 Fortsatt ikke kommet noe felger, jeg spør igjen, det ble da opplyst om at nye leveringstid ble 2uken i juli.

6. juli 2010 Jeg påpeker da at vi er kommet til andre uken i Juli, og jeg trenger et svar.......

 

Slik fortsetter det, med nye datoer, fram og tilbake. Bilen ble solgt mens felgene var "rett rundt hjørnet", og disse skulle ettersendes da de skulle komme noen dager etter salg...

Vi bestemte oss for å endre leveringsadressen til kjøper, slik at de skulle komme direkte til han og ting skulle ta kortest mulig tid.

 

Så, i går, 23.sep 2010 kom felgene, til min adresse!!

Det har da altså tatt over 5mnd fra bestilling, noe som skulle tatt 2-3uker.

Dette er ikke første gang ting har tatt tid fra BS Bilder, det er 4gangen i mitt tilfelle. De tre andre gangene har kun vært mindre ting, som ikke har hatt den store betydningen.

 

Ikke nok med tiden det har tatt, men svarene jeg har fått er like gale. Det er lovet nye datoer gang på gang, noe som langt ifra har holdt mål.

 

Jeg fraråder en hver å handle fra disse.

I dette eksempelet, med felgene, så tok jeg selv kontakt med hovedleverandør på disse felgene, bare for å undersøke hvordan det var om jeg hadde bestilt direkte fra UK, noe som ikke hadde vært noe problem i det heletatt (men da felgene nok en gang var lovet så lot vi det være og heller ventet for å se hva som kom til å skje).

 

Mvh

Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Joda, stemmer det som Janna sier.

 

Fikk oppi alt dette, relativt tidlig i "fasen", at felgene sto fast i Oslo grunnet streik, men så snart streiken var over var de på vei videre...

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...