IceTurbo Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Hei er det noen som har en sierra stv tank ligenes som kan måle hvor mange cm det er det er ifra det lokket oppå der pumpa og måleren står og ned til bunnen av tanken ??? Skal lage meg en ny tank og vil bruke det org tankmåleren tror stv og vanlig sierra har samme bensintank. glemte å sjekke før e solgte tanken min Takker veldig hvis det er noen som gidder det Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
IceTurbo Posted November 3, 2010 Author Posted November 3, 2010 ingen som vet? Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Sierraboy88 Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 er tanken fra forgasser lik som på innsprut? isåfall har eg en ny i eske HAKUNA MATATA
D.Toft Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 ike lik, da efi har retur i bunn, ved siden av utgangen, men ellers er formen lik.
IceTurbo Posted November 3, 2010 Author Posted November 3, 2010 er dohc tank e lurer på hvor høy den er Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Recommended Posts