zetobbec Posted November 15, 2010 Posted November 15, 2010 (edited) Har diverse deler liggende etter bilene mine. Noe vekk, da jeg mulig skal flytte inn i en ny garasje med prosjektene mine;) Sierra Sedan:Ett par pene taklister, med sleider for takbøylemontering. 200.- samletVarmeapparatregister montert i boks for varmefordeling. 200.-Pene frontlamper med elstyring av høyde, (med innebygd liten motor) 400.-Pene frontlamper uten høydejustering 300.-Sota og så godt som strøkne baklamper med bakplate 400.-Hvit, hel og pen RS-grill med originalt støpestempel, 200.-Vindusviskermotor med stag og fundamenter, 200.-Lyse og pene velourtekk til sedan Cosworth (C-stolpeplatene) 400.- samletGrå hattehylle med hull for 6x9" 200.-Sort gulvteppe. Pent, 200.-Diverse gummilister etc. Sierra 2.9: termostathus 200.-Brakett med dynamo og servopumpe 300.-Originale varmeskjold til manifoldene 100.-Original fordeler, med de små trafoene og noen ledninger, 200.- Sierra Combi 3/5 dørs: Varmeapparatregister montert i boks for varmefordeling. 200.- Cossielignende kjølevæsketank til 2.0 L (Speilvendt av cosworth) 150.- Ett sett strøkne frontlamper til vingebil eller din "vanlige" sierra, (ikke gamle og blasse!!!), selges samlet for 700.- Coil 50.- Differensial uten sperre, 300.- Pene men ulakkede sidespeil, 100.- pr stk Ett sett med pene sidelister til 2.0L (chrom), 3dørs 200.- Komplett interiør til 3dørs, 2.0L. Vipperygger fremme, seter bak og alle dørtrekk. Brun-rutede. Bakseteryggen går vel sikkert ann å få renset. Virker skittent. 400.- Vindusviskermotor med stag og fundamenter, 200.- Travers og stabstag 150.- Standars ratt til mk1 sierra L, 50.- Begge siderutene foran til 5 dørs combi, original-tonede, (fra IS-modellen), 200.- samlet Diverse brytere, paneler og annet. Bare spør om du lurer på noe. Jeg har masse, så det er bare å spørre.Noe må vekk liksom... Delene befinner seg i Sandnes. 99575361Torbjørn Edited November 15, 2010 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
kRRistian Posted November 15, 2010 Posted November 15, 2010 Hallo Tobba! Jeg trenger lykter til sedanen min, kan ta de med høydejustering.Tar kontakt med deg når jeg kommer hjem fra sjøen :-)
Recommended Posts