Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Er en lykkelig eier av en Ford Focus 2006 som er Rød (ikke met), bilen er i meget god stand bortsett fra lakken som er litt ripete rundt dørhandtak og bilen har en liten bulk i vert eneste hjørne (forige eier) samt en kraftig skramme på ca 25 cm under høyre fordør. Har noen her inne et tips om hva som eventuelt kan gjøres? eller hvem som fikser slikt i Oslo / Akershus. En omlakkering er vel egentlig drømmen men det blir nok litt dyrt.

Noen Tips?

Posted

En kamerat eier og driver Oslo Billakkering på alnabru... Strømsvn 223... ta en tur innom å hør med han... driver mye med lakkering for Røhne og Selmer, så han gjør skikkelig arbeid.

Jeg har antageligvis samme farge på min Focus, og skal til han å fikse lakkskader på min utpå våren...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Posted

En kamerat eier og driver Oslo Billakkering på alnabru... Strømsvn 223... ta en tur innom å hør med han... driver mye med lakkering for Røhne og Selmer, så han gjør skikkelig arbeid.

Jeg har antageligvis samme farge på min Focus, og skal til han å fikse lakkskader på min utpå våren...

Hei

Takk for svar, skal stikke innom og ta en prat om pris.