Galaxis Posted January 1, 2011 Posted January 1, 2011 Hei! Skulle hatt tak i en antennefot til min Mondeo 2004, er det noen som vet nummer og navn på den? (finis)Var på Ford å spurte men de fant en som kosta over 2600,- og den lignet ikke på bildet.Kan den være så dyr?Foten ser helt lik ut som på de som ikke har gps orginalt, men på innsiden ser det ut som det er flere kabler inn på antennefoten.Den de fant bilde av på Ford lignet ikke så jeg vet ikke om den var den rette. Galaxis. Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt!
Mondeo ghia-x Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 har du funnet mere ut om dette? må nok bytte min antennefot da jeg mister posisjon hele tiden:( syntes at den prisen du har fått var i drøyeste laget..
Minibønna Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 Er ikke alltid ilustrasjonen i Ecat stemmer, antennen setemmer ok.Hvis den mot formodning skulle være feil så slipper du å kjøpe den, Ford sitt problem om den er feil. Motor uten turbo SUGER!
Galaxis Posted January 9, 2011 Author Posted January 9, 2011 Er ikke alltid ilustrasjonen i Ecat stemmer, antennen setemmer ok.Hvis den mot formodning skulle være feil så slipper du å kjøpe den, Ford sitt problem om den er feil. Tusen takk for svar, var fryktelig dyrt i allefall. Mvh.Galaxis. Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt!
Recommended Posts