Jump to content

Merkelig skrapelyd bak på mondeo trend 2001


balltusen

Recommended Posts

Hei på dere. Jeg har fåt en merkelig lyd høyre side bak på min mondeo trend 2001 mod. :mellow:

Det som er så merkelig er at denne lyden oppstår bare et sted da jeg kjører hjem i fra jobben :whistling: . Jeg har da kjørt i ca 1 min opp en slakk bakke og skal svinge normalt til høyre inn på hoved veien. Dette skjer hver eneste gang på samme sted :shutup: . Hva er det som virkelig skjer her da? lyden er der i bare 1 sekund og så blir den borte for godt. Det høres helt ****** ut mildt sakt!! Det skarngler ikke,men bare skraper i det ene sekundet. Tenkte litt på fjæra,men da skulle vel lyden ha kommet andre steder på veien også?? :blink: Ingen varsellamper lyser heller. alt ok.

 

Er det noe som har vært borti dette før?????? :( :(

hilsen balltusen

Link to comment
Share on other sites

hei. lyden hører ut som om du eksempel bremseklossene går på jærnet :angry2: . Men det er ikke tilfelle altså.

bilen er ikke lav. Skal sjekke fra jobben i dag,men jeg lurer på om det har noe med det skrallesettet som jeg har i baggen bak i bilen? men gir tilbakemelding senere i dag. Merkelige greier spør du meg......

tror ikke det er det da,men skal sjekke. Mener det ikke er noe kant der jeg kjører,men skal sjekke i tilfelle det er kapselen min som tar borti. kommer tilbake!!

Link to comment
Share on other sites

hei. ja nå var lyden borte gitt. :rolleyes: Enten så var det veiskulderen(som er måka nå) eller så var det rett å slett pipesettet jeg hadde liggende bak i mekke-bagen. Jeg var bekymret et stund nå kan man si. :rolleyes:

men skal dobbelsjekke i morgen,men tror alt er i orden nå. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...