psychoman Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 har en mondeo 1,8 2002 som motoren havererte har sett på nettet etter ny motor men finner ingen så lurte på om nogen vett om det e muligt og sette inn 2,0 motor kossen dette passe me ledningsnett eller om det e nogen andre problemer???
balltusen Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Det er jeg faktisk ikke sikker på. Men blei nyskjerrig på hva som "knakk" motoren din?Røyk registerkjede,butterfly-problem,eller varmgang på motoren?
psychoman Posted January 31, 2011 Author Posted January 31, 2011 vett ikke ke så gjekk galt sette bilen fra meg på kvelden så sko eg starta an på morningen då kom det masse rare lyda så skrudde eg ut pluggen og den va heilt klemt så tog eg en magnet oppi og då fekk eg ut masse metal
balltusen Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 hei. Det var i alle fall synd. Jeg har samme type bil og motor. Enten så røyk registerkjede ditt eller så tror jeg en av "butterflyene" løsnet og ble med inn i innsuget på din motor. Svakhet akkurat dette på disse motorene. Men i og med at pluggen var bøyd så har det nok vært krefter i sving ja. Veldig synd................
Recommended Posts