Jump to content

Xenon


Guest SierraXenon

Recommended Posts

tøft! sånn derre biltema-kit eller?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest SierraXenon

Nej...

 

Bestilte linser, pærer og trafo på ebay.com, alt hadde stått på en audi A6. Litt mye styr å få d fint, men du verden for et lys! Og når d er mørkt ser d ut som en splitter ny bil :P

Link to comment
Share on other sites

Guest dj_maz

jeg får xennon kittet mitt 15 april jeg. skal bli kult det. kjøpe 2 lysperer H4-2 bi xennon og med tilhørende startere og slikt så gleder meg litt til det :)

Link to comment
Share on other sites

Guest rsdan

visste dere at Xenon ikke er lov uten nivå regulering... dette kan dere få pes med hvis dere skulle møte feil folk...

Link to comment
Share on other sites

Guest SierraXenon

Jeg ble stoppet av biltilsynet da eksos anlegge vart brekt av rett etter grenrør, de så på den skaden og veldi mye på lysene men de sa ikke nå på lysene...

 

Og hvilken misjon har automtisk nivåregulering under kjøring??? Kjører du i en homp eller over fartsdemper kan ikke nivåreguleringen unngå at motkjøranes biler blir blendet!!

 

Lysene kommer fra Audi A6 01mod og er orginal Hella Xenon :)

Bestilte på www.ebay.com for 2000kr!

 

Sinnsykt billi for lys som koster d mange doblete i butikken!

Link to comment
Share on other sites

Guest cossieboy77

har hatt xenon lamper på vingebilen min i tre år jeg, blir nok aldrig i verden godkjent men..... Mine kommer fra MB E-klasse 210 karr. Kult med litt nye lys på gammel bil da...he he

Link to comment
Share on other sites

visste dere at Xenon ikke er lov uten nivå regulering... dette kan dere få pes med hvis dere skulle møte feil folk...

 

nivåregulering.. vil det si slik som jeg har på sierraen isteden for lykteviskere??? en vribryter nederst på dashbordet ved siden av askebegeret. når jeg vrir på denne skal egentlig lyktene gå opp og ned, men det er desverre bare den som gjør :D

 

EDIT: var ikke dette standard på cosworth?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest H.M.Kongen

det er automatisk nivåregulering på de biler med xenon.justerer seg selv etter bilens vinkel.kom sierra med lyktjustering?det visste jeg ikke.kult da.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...