Jump to content

tatt av BT, sota ruter på passasjersiden/førersiden


westby90

Recommended Posts

Hei

Ja med flaksa mi så ble jeg tatt med soting på rutene, og det er ikke sånn billig film så tar ikke den her av!:P så det jeg lurer på er om det er noen stor sak å ta ut rutene og finne seg noen på skroten? eller er det mye jobb å ta ut disse? er en 97 mod

Link to comment
Share on other sites

Hei

Ja med flaksa mi så ble jeg tatt med soting på rutene, og det er ikke sånn billig film så tar ikke den her av!:P så det jeg lurer på er om det er noen stor sak å ta ut rutene og finne seg noen på skroten? eller er det mye jobb å ta ut disse? er en 97 mod

 

rutene er ikke noe stor sak å ta ut, burde ikke være noe vanskelig å få tak i ruter på skroten heller, kan også se på finn.no der ligger det en haug med deler til salgs til mondeo :)

angående å ta ut siderutene foran må dørtrekket av, der er det noen skruer på siden og under dørdekslet,om du har manuelle speil må du få ut "splinten" som er uformet. også har du en list ved dørhåndtaket/armlenet i dørtrekket som må ut og der sitter det 1-2 skruer, og inni rommet du stikker hånda inn får å åpne døra sitter det ett rundt deksel du napper ut med en flattrekker og der sitter det en skrue bak,du må også ha av den trekantdeksel tingen ved speilet som sitter festa i en skrue, vandt til å drive på dørene til mk1 mondeo men regner med at mk2 er samme prinsippet :)

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...