dohcboy Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 har en kompis av meg som lure på å kjøpe en t25 escort, men siden den ikke er helt trimmings villig iforhold til t34'n så lurte jeg på egentli hva folk anbefaler til disse ? han tenkte rundt 330 oppsett Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
Tore_TJ Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Datasprut. Og så henter du ut så mye effekt du vil etter det med rette delene. ViPec, Link, Pectel T2 osv.. Megasquirt kan vel og funke. MSD i england har vel kanskje og noen flere alternativer for t25 nå..http://www.shop.motorsport-developments.co.uk/custom-calibrated-chip-for-eec-t28-ford-ecu-960-p.asp
RS1000 Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 (edited) har en kompis av meg som lure på å kjøpe en t25 escort, men siden den ikke er helt trimmings villig iforhold til t34'n så lurte jeg på egentli hva folk anbefaler til disse ? han tenkte rundt 330 oppsettJeg mener at den originale turboen overhode ikke hører hjemme på en Cosworth, men på en RST eller to stk. på en 2,8 og 2,9 V6.Denne turboen MÅ byttes ut til fordel for en med større kapasitet for å kunne innfri ønsket om høyere luftfløde.Bensinfløde kan økes på mange forskjellige måter. Ett utradisjonelt valg hadde vært WRC manifolden til Danny her inne og ett godt tilleggsprut, men det enkleste er ett "trimsett" fra MSD. Edited April 11, 2011 by RS1000
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now