Guest Fritz Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Hei, jeg trenger deler til Ford'en min.en 91. mod. 2.0i CL blinklys høyre/venstre fremme,baklys høyrehøyre frem skjerm og fremre høyre dør.og speil (vet hva jeg skal ha der alleredet) HVOR skal jeg kjøpe disse delene, og HVOR er det ok service (av betjening og slikt om en har spørsmål) sist: hvor sitter sikrings boksen på Sierra 91 (MK2) eier av:Ford Sierra 2.0i CL 91.
cossiemk1 Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 sist: hvor sitter sikrings boksen på Sierra 91 (MK2) Seriøst??? Åpne panseret, å ta en titt..... det blir varmere og varmere jo nærmere du kommer frontruta.... vet du hvor vindus viskerene sitter?? ta en titt ved siden av dem.... Blinklysa er billigst hos biltema
Guest Fritz Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Seriøst??? Åpne panseret, å ta en titt..... det blir varmere og varmere jo nærmere du kommer frontruta.... vet du hvor vindus viskerene sitter?? ta en titt ved siden av dem.... vel, som ....ny frelst..kan man vel kalle det, data freak så har jeg desverre ikke hatt mye med biler og gjøre før.....liksom....det har motor og 4 hjul og får meg frem dit jeg skal.... oh, BTW, mutters golf og Opel har sikrings oksen på insiden av coupe'en...derfor jeg lurte... ** er girkassa i Sierra'n lik non andre Ford'a???fant en webside som hadde ok shortshift stikker....alle modeller utenom Scorpio og Sierra
Recommended Posts