Jump to content

Ford sin service garanti


vkr

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har innhentet en rekke tilbud på 20 000 km service på min Galaxy 2010 modell. Tilbudene er basert på servic skjemaet som Ford selv følger på denne servicen + at det skal benyttes syntetisk olje. I følge Ford verkstedet der jeg kjøpte bilen er ikke dette nok. Jeg må også kunne vise til en liste over dele nr og type som skal benyttes. Jeg har bedt om et pristilbud fra 8 ulike verksteder (inkludert et annet Ford verksted), ingen av disse har gitt meg denne listen. Flere verksteder sier også at de ikke gir ut tilbud på Ford pga. prisgarantien til Ford.

 

Er det noen her inne som har noen erfaring med denne pris garantien? Er det egentlig bare et PR stunt eller fungerer den??? Evt hva har dere som har benyttet dere av denne garantien gjort for å få pristilbudet godkjennt?

 

Takknemelig for alle inspill :)

Link to comment
Share on other sites

Samme greiene som Møller bruker. De kommer med "krav" for at de skal matche prisen. Lokalt, originaldeler osv. Jeg ville også vurdert Sverige ved vanlig service. Med mindre du kjenner en god kar på et lokalt verksted og at du bruker han.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...