Jump to content

escort


olavesen

Recommended Posts

Sikkert ikke mange igjen. Jeg mener å huske at disse var et forholdsvis vanlig syn tidlig på 90-tallet, men de fleste har nok rustet bort nå. Såvidt jeg vet ble disse produsert i Sør-Afrika, kanskje med litt dårligere stålkvalitet enn i Tyskland. Samme problemet som LX-Escortene fra Brasil.

Sjekk de første 3 tegnene i rammenummeret, så finner vi ut hvor den er produsert.

Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma :unsure:
'11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N
Originaldeler, remixed.

Link to comment
Share on other sites

skal se på det i morgen.

 

er endel rust . men for duge ut sommeren til jeg blir ferdig med en BMW som jeg holder på med.

 

aldri hatt Ford før så blir litt artig å se ossen det er . tenkte å kansje plukke den i småbiter til vinteren å ta rust å ordne den litt. en bil som det er så lite av fortjener å bli tatt vare på synes jeg :P

 

så første som må gjøres er å bytte dynamo reim å få den til å gå på tomgang. håper ikke det er alt for mye som skal til ;)

 

blir nok mye rare spørsmål da jeg ikke skjønner så mye enda av ford. men er den jeg har (1988mod) en mk3??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hei. noen her som vet hvor mange escort pickup det er i norge?.

 

aldri sett en sånn før nå som jeg kjøpte en :P

det er ikke mange av dem,er en tøff bil da :rolleyes: kan være den gamle min! har den NE skilt?å er guldfarget? for jeg byggde og breddet en så i 06 :rolleyes:jeg så den sist på autodb(jeg tror det er mye rust på den nå)88 mod da er det en mk4 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...