Jump to content

taunus coupe


kai-f250

Recommended Posts

Ser meg nødt til og kvitte meg med taunus coupen chassiet mitt no ettersom eg ikkje har plass og ha den under tak, og la den stå ute er uaktuelt.

 

Ska til me husbygging, ny fjøs/verksted og kommer en liten i hus snart så her må noe gjøres..

 

Bilen kan sees i prosjekt tråden min. det som blir gitt bort er kun karosseriet.me no interiørdeler og elnett. alt av understell, motor++++ blir beholdt til senere prosjekt.

 

bør hentes snarest mulig pga at der den står no kan den stå 2uker inne..

så innen 15aug. må den hentes ellers går den rett i pressa på skroten :(

 

 

mvh kai

 

95988193

førde

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

er det ikke bare å få lagret det en plass

 

klart det går men det koster med lager, og holder på og ska begynne og pusse opp en hel gård så den hadde da blitt stående i 2-3år og d var eg ikkje helt intr i.

 

derfor lufter eg idden om at noen andre kansje ville sett seg nytte i den.. kan og selge den som den står helt komplett og.. men da ikkje helt billig..

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

klart det går men det koster med lager, og holder på og ska begynne og pusse opp en hel gård så den hadde da blitt stående i 2-3år og d var eg ikkje helt intr i.

 

derfor lufter eg idden om at noen andre kansje ville sett seg nytte i den.. kan og selge den som den står helt komplett og.. men da ikkje helt billig..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...