Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg vurderer nå å selge sierraen min. Dette er en 2,0L ombygd til vingebil spec.

DSC_3333_1280.jpg

Bilen er bra teknisk, men utseende har ikke blitt prioritert da denne har gått som banebil.

Her er specs på bilen:

Motor: "350"-oppsett med T34 A/r 55, Siemens 3102 dyser, L6-hjerne med Pukkelrygg-chip. Pro alloy RS500 IC, Radtec aluradiator, Mocal 19 raders oljekøler med thermostat, Mallory-tenningsboks og coil(tilsv. MSD 6A). Overhalt med nye stempelringer og lager. Nye styringer i toppen,frest ventilseter/slipt ventiler og bytta til nye løftere. Jobben ble utført av Voldenracing. Dette var ca 4 år siden og motoren har gått problemfritt siden.

Girkasse: Original T5 med vibratec-feste

Hjuloppheng: Vingebil for og bakstilling, Eaton lamelldiff satt opp med nye lagre i 2010. Gaz Gold coilover. Polyforinger.

Interiør: Komplett vingebil, i tillegg har jeg halvbur,bøttestoler og 4 punktsbelter.

Karosseri: Montert vingebilstyling bortsett fra vingen, trenger lakkering.

Elektrisk: Vingebil ledningsnett i bilen, med display for åpne dører osv, el-ruter, el-speil og sentrallås, Defa alarm.

Det aller meste av vingebildeler finnes, men en del er ikke montert, så for å få en komplett, fin ombygd vingebil, trengs det en del monteringsjobb, lakkering og godkjenning.

Har også ekstra strøkent sett med hjulbuer og kanalskjørt og 2 rustfrie dører + en del andre deler.

Prisantydning: I nærheten av 100k

Bilen kan sees på Fordtreffet den 7. august.

Er ikke tilgjengelig på nett før treffet. Ring for mer info/spørsmål. Tlf: 97043023