viggo Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 (edited) Div cosworth deler selges. L8 ecu solgtBosch 803 (grønn dyser) solgtL8 330 chip til 803 dysene solgtpf09 tps solgt Blokk solgt! Kjøper betaler frakt Pm, eller tlf 97003669 Delene ligger i fjaler sogn og fjordane Edited September 12, 2011 by viggo Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.
Escort RST WRC Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Noen formening om hvor mye 200blokk må borres? Er den org. dim nå? Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
viggo Posted September 5, 2011 Author Posted September 5, 2011 den er orginal , blir nok mest tipping hvis jeg skal vurdere hvor mye som trengst Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.
87RS Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Er det stygge riper etter skjæring?Eller bare slitt eller urunde sylindere? Mvh
viggo Posted September 5, 2011 Author Posted September 5, 2011 Er det stygge riper etter skjæring?Eller bare slitt eller urunde sylindere? Mvh ingen slitasje eller spesiellt stygge riper, så jeg "tror" det er minimalt med boring som skal til. Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.
viggo Posted September 7, 2011 Author Posted September 7, 2011 Tilfelle det er skepsis til elektronikk delene pga denne :http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/63746-l8-ecu-problem/page__st__20 Så kan jeg si at det er ingen fjusk med noen av ecu`ene mine med denne chip`en og dysene Har kjørt med denne chip og 803 dyser på både orginal turbo og t34 tidligere, funket helt supertJeg har kjøpt ny chip til siemens dysene så nå er allt på stell Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now