EEH Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Lambdasonde til Ford Sierra 2.9 V6 ønskes kjøpt! Eller noe tilsvarende som gir riktige signaler. Kontaktes pr pm da telefonen min er ute av drift. Mvh Espen Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Kristiansen Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Biltema selger vel universal lambdasonder..aldri hørt noe at det er noe galt med disse, så da er de vel greie da.. 82. Granada 2.8 EFI92. bmw 525TDS89. Sierra IS-tandre gamle tyskere å en russer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gollicen Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Drar opp denne igjen:)Lurte på hvilken landa jeg kan bruke på min 2.9 24v?Kan jeg bruke den universale fra biltema?Jeg har 3 polet landa Takker på forhånd:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Jepp, du kan bruke universal så lenge det er like mange ledninger. Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Lambdasonde til Ford Sierra 2.9 V6 ønskes kjøpt! Eller noe tilsvarende som gir riktige signaler. Kontaktes pr pm da telefonen min er ute av drift. Mvh Espen Pm sendt. Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts