Jump to content

Mondeo 2002, 2l tdci tuning


Palo

Recommended Posts

Heisann, tenkte å slenge over en chip i mondeoen her nå snart, har en 2002 mod mondeo 2L 131 hk tdci, noen som har erfaringer med chip og slikt? Har blitt anbefalt flash/programmering. Har ikke særlig peiling selv, men litt ekstra futt må vi jo ha i den.

 

 

Vist det er noen her som driver å steller med noen like biler rams gjerne opp forslag til hva dere ville gjort med den :)

 

Nevn gjerne firma osv jeg kan bestille eventuele deler fra, litt senking og slikt er jo ikke uaktuelt :)

Link to comment
Share on other sites

med tanke på at du bor i hordaland (i bergen?) så har quality wheels/bergen bilelektronikk på midttun har senk og turboer vet jeg, usikker på om de driver med chip.

god service hvertfall :D ellers så vet jeg autorek langs fjøsangerveien har også senk :)

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

jepp, ikke lange turen til sentrum nei, rettere bestemt askøy :) Men takker ! Tenker ikke å gjøre så grådig mye at jeg ska bytte turbo og slikt, helst en chip eller noe også litt finesser så den ser bedre ut, men er det noen brae oppsett til de bilene her som fungerer så er det jo ikke feil. Men samtidig så er det begrenset på hvor mye jeg vil bruke på den :) Har sett meg lei av at 5`te mann kjørte på meg for ikke så lenge siden... hehe :)

 

Takker for svar !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...