Jump to content

Prisen for et interiør...


skrapsan

Recommended Posts

Driver og demonterer delebilen min, å oppdaget det blå interiøret er stort sett helt og pent. Så jeg tenkte og selge det når jeg har fått pilla ut det jeg ikke skal ha selv.

 

Bilen er såvidt jeg skjønte en GL, og fra 1985.

 

Det jeg har tenkt og kvitte meg med og kunne trenge litt pris veiledning på er følgende:

 

1. Blått dashbord med svarte "detaljer"/instrumenter. Toppdelen av dashbordet er fri for sprekker, og eneste skadene jeg kan finne er der siste eier har montert inn nye høytalere istedenfor de gamle.

 

2. Framre seter, hele og fine bortsett fører sete som er litt slitt på venstre sia. (tydeligvis noen som har hoppa mye inn og ut).

 

3. Bakre seter også i god stand.

 

4. Diverse interiør og midtkonsoll deler, mangler selve kasett holderen bak, men ellers er alt helt og relativt pent. Skal selge samlet.

 

Så om noen har noen gode forslag så kom med dem. Jeg er ikke ute etter å tyne folk for penger, men jeg har ikke tenkt å ta skampriser heller.

 

Takk for svar og tips.

Sierra 2.3l Ghia 1982mod.

 

Det finnes mange idioter der ute. Av og til er jeg en av dem...

Link to comment
Share on other sites

Driver og demonterer delebilen min, å oppdaget det blå interiøret er stort sett helt og pent. Så jeg tenkte og selge det når jeg har fått pilla ut det jeg ikke skal ha selv.

 

Bilen er såvidt jeg skjønte en GL, og fra 1985.

 

Det jeg har tenkt og kvitte meg med og kunne trenge litt pris veiledning på er følgende:

 

1. Blått dashbord med svarte "detaljer"/instrumenter. Toppdelen av dashbordet er fri for sprekker, og eneste skadene jeg kan finne er der siste eier har montert inn nye høytalere istedenfor de gamle.

 

2. Framre seter, hele og fine bortsett fører sete som er litt slitt på venstre sia. (tydeligvis noen som har hoppa mye inn og ut).

 

3. Bakre seter også i god stand.

 

4. Diverse interiør og midtkonsoll deler, mangler selve kasett holderen bak, men ellers er alt helt og relativt pent. Skal selge samlet.

 

Så om noen har noen gode forslag så kom med dem. Jeg er ikke ute etter å tyne folk for penger, men jeg har ikke tenkt å ta skampriser heller.

 

Takk for svar og tips.

 

 

 

Er det verdt noe i det hele tatt da?

Link to comment
Share on other sites

Er det verdt noe i det hele tatt da?

 

Spørs vel om du er ute etter et blått interiør? :whistling:

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Heisan.

Har du sort teppe ?? :whistling:

 

Nei det er desverre blått og begynt å bli litt rått og fuktig...

 

Spørs vel om du er ute etter et blått interiør? :whistling:

 

Vel hvis du er ute etter det så får du sende meg et PM så kan vi nok bli enige om en pris skal du se ^_^

Edited by skrapsan

Sierra 2.3l Ghia 1982mod.

 

Det finnes mange idioter der ute. Av og til er jeg en av dem...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...