Tralten Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Har kommet frem til at jeg liker Sierra XR4 i og kunne tenke meg å kjøpe en, gjerne/helst et prosjekt .Noen som har eller hvet om noe som har, som vil selge for en rimelig penge . Håvard hhals@tele2.no
Sierra 2.9 Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 xr4 begynner å bli veldig sjeldent nå, regner med du har sjekka finn.no og autodb.no som meg, der var det jo ikke en eneste en. Skal sjekke rundt å høre hva som er og oppdrive. Du kan jo alltids momse inn en fra sverige å da, så hvertfall 2 Hær , om det er interessant Hvis det ikke er Ford, er det ikke bil!- Sierra Mk1 3 dørs. 86' 2.9i
Akselander Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Jeg har jo en.. Men den er ikke akkurat et prosjekt da.. '87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90) '83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)
Tommen Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Eg har ein på lur som eg kanskje kunne tenkt meg å solgt.. Det var den første gromme Sierraen eg kjøpte, så eg har hatt den siden 1999 (stått inne siden 2000)..Er eindel rust i gulvet, men den er egentlig ganske heil å fin ellers..Har bytta masse deler på den (mens den var bruksbilen) har alt som skal til for å få ein strøken å ikkje minst bra xr4i av den PGA tjuvpakk så går alt eventuellt på PM.. Å om ikkje det blir forstått her inne så kan den stå! Den er kjørbar hvis eg bytter bakstilling (Har komplett tight bakstilling fra doch gått kun 113000km!)Har 5stk escos 8x16 hjul til den også The Golden era.. 1986-1987-1988
Tralten Posted November 28, 2011 Author Posted November 28, 2011 Det som jeg siktet til med prosjekt har med økonomi å gjøre og at jeg har planer med litt ombygging av motor og driverk. Hadde vært koselig med pris på bilene deres.............Kan godt ta dette via mail, da jeg er i utlandet for øyeblikket og noen flere bilder MvhHåvardhhals@tele2.no Jeg har jo en.. Men den er ikke akkurat et prosjekt da.. Den som var til salgs her????? ER vel heller å kalle strøken og er noe over det jeg tenkte på i pris.......
Akselander Posted November 29, 2011 Posted November 29, 2011 (edited) Stemmer.. Men du har jo fått et ganske så realt napp her nå da.. Disse XR4i'ene er blitt skjeldne, så du bør ikke se for deg "gi vekk" penge for et bra prosjekt eksemplar heller..Min kommer uansett ikke for salg igjen før utpå våren.. Pakka inn for vinteren.. Edited November 29, 2011 by Akselander '87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90) '83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)
Tralten Posted November 29, 2011 Author Posted November 29, 2011 Kom med et godt tilbud WOW, enda en strøken en . Den som er bygd om til BOB???? Også "litt" over mitt budsjett...... Holder nå på med en "vanlig" 84 ghia, så jeg ville bare skjekke om det er noen "prosjekkter" der ut som kunne kjøpes for en grei pris......
Fresh| Posted November 29, 2011 Posted November 29, 2011 Byggmester BOB maskin ja. Du får bare holde øya åpne, det hender det dukker opp en XR4 av og til på nettet.
Recommended Posts