K07-fiesta Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Hei Har akkurat kjøpt meg en fiesta 07-modell. Tenkte og bytte ut stereoen på den, med en Pioneer AVIC-F320BT. Har skjønt at jeg trenger to pinner å trekke ut stereoen med. Trenger jeg noe ekstra ramme til den nye, og hva med overganger til ledninger, trenger jeg det? Har null peil. Er dette noe jeg kan klare selv? Tenkte og bestille fra bilradiospes.no og lurte på om jeg da trenger et sånt monteringssett m/ ramme osv. i tilegg.
cossiemk1 Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Er vel mulig du må ha en slik og hvis bilen din har canbus, så må du ha en slik eller finne tenningspluss i sikringsboksen din,og strekke ny kabel derfra. Bilradio"spesialisten" burde vite hva du trenger, men selv så boikoter jeg den sjappa
kimsa Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Hei Du trenger denne eller en lignende monteringsramme Premium monteringssett CT23FD10 Også må du nesten ta en titt bak på spilleren med tror det er denne ISO kontakten du trenger ISO adapter Ford Om bilen din har ratt fjernkontroll orginalt trenger du også denne. Pioneer rattfjernkontroll adapter CTSFO002 Lykke til. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts